Dynamiek en stagnatie.

4 Mei

dy·na·miek de; v stuwkracht, vaart
stag·na·tie de; v -s stilstand, stremming

Ik denk dat je wel weet waar dit naartoe gaat.

Gister kon ik mijzelf nog een schouderklopje geven omdat ik zo goed bezig was. Ik had echt de vaart erin. Maar vandaag ben ik diep teleurgesteld. Het enige wat ik heb gedaan is een oefenopdracht van wiskunde maken en een samenvatting maken van twee paragrafen van geschiedenis. En vanavond heb ik geen tijd omdat ik dan op familiebezoek moet vanwege een jarig familielid.

Zal ik dan morgen het lijstje aanvullen met dynamiek? Dan wordt het dynamiek, stagnatie, dynamiek. Dat zou toch wel even prettig zijn want ik zal moet de examens gewoon halen.

Ik ging maandag uitrekenen welke cijfers ik moet halen wil ik overal een 5,5 op staan. En het is haalbaar, maar ik moet wel enorm goed mijn best gaan doen. Morgen moet ik er dus even flink tegenaan zodat ik weer op schema lig.

2 Reacties to “Dynamiek en stagnatie.”

  1. Marlies 7 mei 2011 bij 22:38 #

    >dynamiek en stagnatie, dat heb ik ook gehad vorig jaar. Bah! Maar het kan goed komen hoor😉

  2. Loni 11 mei 2011 bij 18:19 #

    >Ogod, ik las jouw titel en ik dacht: neeeeeeeeeeeeeeee😛

Geef een reactie

