Nieuw baantje?

10 jun

 

Ik vond vanochtend een vacature op internet. Er werd gevraagd naar een medewerkster voor in een bakkerij. En die bakkerij is op fietsafstand van mijn huis! Ik heb meteen een mailtje gestuurd met mijn cv en een kleine motivatiebrief. Ik denk niet dat ik het krijg omdat ik geen ervaring heb, maar wie weet word ik wel aangenomen. Niet geschoten is altijd mis toch? Als ik wel wordt aangenomen zeg ik mijn baantje als medewerker in de bediening op. Zo niet, dan weet ik nog steeds niet wat ik ga doen. Ik denk niet dat ik door wil gaan met mijn baantje, maar anders heb ik helemaal niets. Nou ja, dit weekend eerst maar wel werken, en daarna zal ik toch echt mijn beslissing moeten maken omdat ze anders misschien op mij rekenen en ik wil geen mensen teleurstellen of ze in moeilijkheden brengen omdat ze al zo weinig personeel hebben. Ik zie het allemaal vanzelf wel. Nu ga ik mijzelf eerst lekker verwennen met een lange douche en een gezichtsmaskertje.

Plaats een reactie