De ochtend na het geweldige nieuws.

17 Jun

Jawel, ik ben echt geslaagd. Gistermiddag moesten de geslaagden de cijferlijst ophalen en ik ben gewoon geslaagd met twee vijven en ook twee compensatiepunten. Had ik op een vak 0,1 of 0,2 lager gehaald, dan was ik gezakt. Ik ben zo blij! Ik kwam de school binnen en mijn mentor kwam op mij af en zij dat hij verbaasd was dat ik geslaagd was. Nou, dankjewel. Maar ik heb het toch maar even gedaan. Nu kan ik mij op gaan geven voor een HBO-opleiding in plaats van voor het Vavo.

Vanmiddag ga ik met mijn moeder gezellig naar de boekenbeurs en te winkelen. Dat stond sowieso al op het programma, maar dan om gewoon even een leuke dag te hebben. Nu zal het een superblije dag zijn. De glimlach die ik gistermiddag kreeg, die is mijn gezicht nog steeds niet af. En nu kan ik ook op zoek naar een baantje in Groningen aangezien het nu zeker is dat ik daar een opleiding ga volgen. Mijn volgende schooljaar is helemaal veranderd. Ik had mij er al zo op gefocust dat ik zou zakken en dat ik nog een jaartje havo zou gaan doen.

Eén reactie to “De ochtend na het geweldige nieuws.”

  1. hetlevenvanann 17 juni 2011 bij 10:37 #

    Wat een fijn nieuws dan om te horen als je het niet verwacht had🙂 Gefeliciteerd!

Geef een reactie

