Op kamers.

17 Jun

Ik heb beslist. Ik ga op zoek naar een kamer in Groningen. Ik heb besloten wel te gaan lenen bij het DUO, maar alleen de lening voor het lesgeld. Een baantje is ook een zeer belangrijk iets want anders moet ik het heel erg zuinig aan gaan doen. Maar ik probeer nu een kamer te zoeken vanaf september/oktober, eventueel november, waarbij de huur incl. niet meer dan 260 euro per maand moet zijn, maar het liefste wel meer dan 10 vierkante meter is. Anders schijn ik niet te kunnen rondkomen en heb ik niet genoeg ruimte voor mij dagelijkse dingen. Oja, het liefste wil ik ook veel licht hebben, dus het liefste een mooi groot raam o.i.d. Een ingebouwde hoogslaper is eventueel ook zeer welkom.

Ik ben nu al druk aan het sparen voor meubels, een verfje hier en een gordijntje daar en de algemene uitzet. Ik heb al veel handdoeken en keukengerei. Nu de rest nog. Hieronder alvast wat foto’s van hoe mijn droomkamer eruit zou moeten zien. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren omdat ik geen geld voor een grote kamer heb. Maar nu ben ik wel helemaal enthousiast!

2 Reacties to “Op kamers.”

  1. Anneke 17 juni 2011 bij 22:31 #

    Ik ga in september ook op kamers en ik heb er zoveel zin in! Hoop dat je snel wat vindt🙂

  2. 77235 19 juni 2011 bij 14:30 #

    succes me je zoektocht!

Geef een reactie

