Vervelen.

19 Jun

Ik heb besloten om te stoppen met mijn baantje. Ik heb nog geen nieuw werk kunnen vinden, maar dat kom ik hopelijk nog wel tegen. Ik word gewoon al ongelukkig om er aan te denken dat ik eventueel volgende week weer ga werken en niet thuis kan slapen. Het baantje vind ik echt geweldig, maar ik ben gewoon liever thuis of bij mijn vrienden. Maar nu ik stop met werken, heb ik nu alle tijd van de wereld om dingen te gaan doen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe hobby, maar alles komt uit op iets buiten doen (wat niet handig is met dit herfstweer), handwerken, lezen of iets met de laptop doen. En die laptop, die kan ik pas eind volgende week ophalen omdat de harde schijf defect is en het onderdeel niet op voorraad was. Dan blijft dus over het handwerken of lezen. Handwerken gaat op dit moment niet, want ik heb geen geld voor een nieuw borduurpakket. Vriendschapsarmbandjes knopen doe ik wel heel veel, maar gewoon omdat ik het zo verslavend is. Het enige wat dan nog over blijft is lezen. Gelukkig heb ik een hele stapel boeken gekocht op de boekenbeurs in Leeuwarden eergister en ik heb nog een stuk of vier boeken van de bibliotheek te leen. Dus mijn planning voor de komende week? Lezen, lezen, lezen, helpen in het huishouden, lezen, lezen, armbandjes knopen, lezen, lezen, lezen. En misschien dat ik nog een cake ga bakken.

Eén reactie to “Vervelen.”

  1. 77235 20 juni 2011 bij 15:36 #

    en armbandjes knopen terwijl je lees?!

Geef een reactie

