Dus… Toch nog een weekendje werken.

20 Jun

Ik heb besloten toch nog een weekendje te gaan werken. Ik heb nog geen ontslag genomen en zo kan ik misschien proberen de fooien te krijgen aangezien ik dat nog steeds niet heb. Ik zie er wel tegenop, want ik ga dit weekend wel zeggen dat het mij toch eigenlijk wel een beetje zwaar valt om niet thuis te zijn en dat ik erover denk om te stoppen. Ik vind het zo lastig, want ik breng die mensen daar nu wel misschien in moeilijkheid omdat ze al zo weinig medewerkers hebben. Maar ik voel mij er niet goed bij, dus moet ik dit keer een keer alleen aan mezelf gaan denken.

Vandaag is trouwens echt zo’n baaldagje. Ik zit weer lekker opgescheept met het vrouwelijke gedoe van de maand en alles mislukt wat ik wil gaan doen. Vanochtend ging ik een cake bakken, maar die mislukte helemaal. En het is mij nog nooit eerder gelukt om een cake te laten mislukken, maar deze was echt niet goed. Het is echt een dag om voor de televisie te gaan hangen, maar er is helemaal niets op tv! Bah bah bah, lekker negatief. Het liefste kruip ik lekker mijn bed weer in. Ik zit nog in m’n pyjama, dus dat is eigenlijk geen slecht idee.

Geef een reactie

