Day Zero.

22 Jun

Ik zit mij af te vragen of ik weer een Day Zero lijst moet gaan maken. Voor de mensen die niet weten wat het is: Je maakt een lijst van 101 dingen die je wil gaan doen. Die 101 dingen moet je dan in 1001 allemaal gedaan hebben. Voor meer informatie: http://dayzeroproject.com/about/

Ik heb al twee keer eerder een lijst gemaakt, maar ik was zwak en gaf snel op. Ik doe op dit moment wel aan wekelijkse doelen, maar dat zijn meer de simpele dingen zoals ‘Lees twee boeken’ of ‘Ga iets leuks doen’. Zal ik toch een lijst gaan maken voor 1001 dagen? En dan proberen niet op te geven? Het zal vast een hele uitdaging zijn om 101 dingen te gaan bedenken die niet zinloos zijn. Waarschijnlijk zal meer dan de helft wel zinloos zijn, maar ik ga het meer als een uitdaging zien om niet op te geven. Ik geef altijd alles zo snel op, maar ik wil dat echt een keer veranderen. Ik ga het gewoon doen, en ik zal al blij zijn als ik het na die 1001 dagen niet vergeten ben. De vorige keren hield ik mijn vooruitgang van Day Zero niet bij op een blog, maar dat ga ik nu wel doen. Misschien dat er mensen zijn die mij kunnen gaan motiveren en mij steunen. Ik hoop volgende week een lijst van 101 dingen klaar te hebben, dan plaats ik het en dan begin ik. En dan maar proberen niet op te geven.

Eén reactie to “Day Zero.”

  1. hetlevenvanann 22 juni 2011 bij 19:16 #

    Ik heb ook nog zo’n lijst en af en toe kijk ik hem door, en dan verbaas ik me er altijd over hoeveel dingen ik door kan strepen haha! Wel leuk om te merken dat je dan onbewust toch de dingen doet die je jezelf een tijdje geleden als doel had gesteld🙂

Geef een reactie

