Uitstelgedrag.

28 Jun

En nee, ik ben dit keer niet degene met uitstelgedrag. Dat zijn namelijk de personen die mijn laptop moeten maken. Eerst zou ik hem binnen tien werkdagen terug krijgen. Toen werd dat weer uitgesteld, en toen weer, daarna nog een keer en vandaag alweer. Vrijdag hoopt de winkel dat mijn laptop er eindelijk bij gaat zitten. Het winkelpersoneel is wel heel lief trouwens. Ze bellen elke keer weer naar de fabriek en laten het mij ook meteen weten als er iets is. Dus dat is allemaal prima, maar ik wil gewoon mijn laptop terug. Als ik hem weer terug heb, dan ga ik mijn Day Zero lijst plaatsen. En vanaf dan hoop ik ook weer actiever te worden op deze blog en over het algemeen ook op de rest van het internet.

Eén reactie to “Uitstelgedrag.”

  1. Lauradenkt 1 juli 2011 bij 17:02 #

    Irritant zeg, hopelijk komt je laptop snel!

Geef een reactie

