Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.

2 Jul

Want ik heb mijn laptop weer terug! Gisteravond kon ik ‘m ophalen. Dus ik heb gister 13 kilometer door de stromende regen gefietst om mijn laptop op te halen. En het is het helemaal waard geweest! Ik ben nu druk bezig om mijn Day Zero lijst over te typen en bij elk doel uitleg geven. Ik denk dat jullie die vannacht of morgenavond kunnen verwachten. Zometeen eerst even op de fiets naar mijn lieve oma. Ze wilde graag dat ik een keer zou komen en dat we dan samen bordspelletjes zouden gaan doen. Dus ik heb vandaag een lekkere bananencake gebakken om tijdens de spelletjes op te eten.

 

Update: Ik hoop vandaag mijn Day Zero lijst af te krijgen en te kunnen plaatsen. Maar ik zit nog maar op de helft en er zijn nog veel andere dingen te doen vandaag (zoals eten maken, Risk spelen, etc.)

2 Reacties to “Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.”

  1. Lauradenkt 3 juli 2011 bij 09:23 #

    Ik ben blij dat je naar wordpress bent overgestapt😀 En fijn dat je je laptop weer terug hebt:)

  2. notimeforteaorlemonade 3 juli 2011 bij 11:48 #

    Laura, ik ook! WordPress is veel overzichtelijker dan blogger.

Geef een reactie

