Even een kleine update.

6 Jul

Ja, ik weet het. Ik zou drie of vier dagen geleden mijn lijst van mijn Day Zero Project plaatsen. Ik ben bijna klaar met het overtypen van de lijst, en dan plaats ik hem vanavond. Belooft!

Ik zal straks naar mijn baas bellen. Ik ga zeggen dat ik niet meer terug kom om te werken. Nee, ik heb nog geen andere baan. Maar ik zie het echt niet zitten om nog een keer daar te gaan werken. Het werk is trouwens prima en heel erg leuk. Maar ik wil daar gewoon niet zijn buiten werktijd. Liever ga ik naar mijn eigen kamer en maak ik gezond eten klaar. Want privacy heb ik daar niet, en het eten bestaat uit opgewarmde kliekjes. Wat ik precies ga zeggen, dat weet ik nog niet. Eerlijk gezegd vind ik het doodeng. Maar het zal wel moeten, want anders heb ik helemaal geen leuke zomer. Ik ga gewoon heel hard zoeken naar een ander baantje. Als ik geen baantje vind, moet ik van mijzelf verplicht een taal gaan leren via internet, en moet ik minstens drie keer per week een fietstocht maken van minstens 20 kilometer. En ook zal ik elke dag rond negen mijn wekker zetten, want anders raak ik mijn ritme kwijt.

Eén reactie to “Even een kleine update.”

  1. Lauradenkt 7 juli 2011 bij 10:28 #

    Ik hoop dat je dan toch snel een baantje vindt. En het is inderdaad moeilijk om te zeggen dat je wil stoppen, maar ja, het hoort er helaas wel bij. Gewoon eerlijk zijn.

Geef een reactie

