It’s been a while.

26 Sep

Eerst wil ik mij verontschuldigen voor diegenen die mijn blog lezen. Eind juli was mijn laatste bericht, en dat is inmiddels al een tijdje geleden. De reden hiervoor? Druk, druk, druk, druk, druk. Inmiddels heb ik een baantje en ben ik met een Hbo opleiding begonnen. Het is allemaal heel erg leuk en gezellig, maar ik heb totaal geen vrije tijd meer. Sterker nog, ik moet gewoon vrije tijd in gaan plannen, want anders kom ik er niet aan toe. En ik ben zo’n persoon dat echt wel wat vrije tijd nodig heeft want anders stort ik uiteindelijk in. En die vrije tijd die ik ga inplannen ga ik vanaf nu ook weer besteden aan het schrijven voor mijn blog. Ik zal niet elke dag iets plaatsen, maar ik ga wel proberen om minstens één keer per week iets te plaatsen. Dus wens mij succes =)

Mijn opleiding is heel gezellig, maar wel heel erg veel werk. Helaas zit ik veel tijd te verspillen in de bus. Vandaag bijvoorbeeld heb ik college van 16:30 tot 18:00. Maar ik moet toch al om 14:00 op de fiets zitten en ik kom pas 20:00 weer thuis. En daarom ben ik nu echt heel erg dringend op zoek naar een kamer. Ik dacht eerst eigenlijk dat het reizen nog wel wat mee zou vallen, maar de tijden komen totaal niet overeen met de tijden van de college’s. Elk college begint namelijk om ??:30. En mijn bus komt aan om ??:38. En helaas is er maar één docent die het geen probleem vind dat ik daarom wat later kom. En dus zit ik altijd veel te vroeg op school. En als ik weer naar huis moet, dan ben ik vaak net te laat voor de bus waardoor ik een uur kan gaan zitten wachten. En daarmee is het probleem van het openbaar vervoer nog niet compleet. Als ik van m’n werk weer naar huis wil, moet ik echt rennen voor de laatste bus. Maar in het weekend kan ik helemaal niet meer huis vanuit mijn werk. Gelukkig heb ik een lieve vader en een lieve broer die mij wel op willen halen, maar dat kan ik ze gewoon niet aandoen.

Mijn leven is dus heel erg veranderd. Eerst zat ik nog te klagen dat ik niets had te doen, maar nu heb ik geen tijd meer om mij te vervelen.

3 Reacties to “It’s been a while.”

  1. datschrijvendemeisje 26 september 2011 bij 18:58 #

    In ieder geval leuk dat je er weer bent🙂

  2. Lauradenkt 28 september 2011 bij 11:43 #

    Leuk dat je weer blogt🙂 En met dat reizen heb ik ook. Dat ik altijd te vroeg ben (of anders kom ik te laat, als ik de volgende trein neem, maar het maakt eigenlijk niet uit, want ik moet toch de bus van dezelfde tijd nemen) en dat ik twee uur moet reizen. Maar ja, ik heb maar twee dagen college, dus dat is wel te doen.

  3. Jacobien 8 november 2011 bij 15:42 #

    Oh waar zit je dan op school?😮

    http://mesmerizinglights.blogspot.com

Geef een reactie

