Laat.

15 Okt

highwaytrafficJa ja, ik zou elke week een bericht gaan schrijven. Inmiddels is mijn vorige bericht al een dikke halve maand geleden.

Wat er in de tussentijd is gebeurd? Ik ben ontslagen vanwege een domme reden. En ik heb nog geen werk weer kunnen vinden. En ik ben het reizen inmiddels echt helemaal zat. Al die vertragingen elke dag sinds het is gaan regenen etc. En dan moet de winter nog beginnen! Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik voor de winter een kamer heb. Eergisteren ging ik reageren op een kamer, en ik hoop zo erg dat ik hem krijg. Het is gewoon een pracht kamer, niet groot maar groot genoeg, en een toplocatie bij een parkje.

Maar nu heb ik lekker vakantie dus hoef ik niet te reizen. Echt vakantie is het niet, want ik mag drie deadlines gaan halen en voor twee tentamens gaan leren. Maar dat komt allemaal goed.

2 Reacties to “Laat.”

  1. Lauradenkt 16 oktober 2011 bij 14:56 #

    Jammer dat je ontslagen bent😦 Hopelijk vind je snel weer een baantje!

  2. Saskia 29 oktober 2011 bij 13:30 #

    Balen zeg dat je ontslagen bent. Succes met het zoeken naar een andere baan.

Geef een reactie

