Inpakken en wegwezen!

13 Nov

@weheartit

Jawel, ik ben vandaag druk aan het inpakken geweest omdat ik morgen ga verhuizen naar een kamertje in Groningen. Het is niet de kamer waar ik het mijn vorige bericht over had, maar het is maar een tijdelijke kamer, maar dan zit ik niet met het reizen in de wintermaanden. En vanuit deze kamer kan ik verder zoeken naar een vaste kamer.

Aan de ene kant heb ik er zin in. Lekker zelfstandig zijn en mijn eigen gang gaan. Maar het lijkt mij ook wel weer eenzaam bijna elke avond. Ook omdat de huisgenoten erg op zichzelf zijn en er zijn ook geen openbare ruimtes (op de douche en wc na) en ik had liever huisgenoten gehad die het gezellig vinden om zo nu en dan een bakje thee te drinken of een filmpje te kijken. Morgen komt er gelukkig meteen een vriend van mij te eten en de dag daarna heb ik allemaal visite omdat ik dan jarig ben. Dus de eerste twee dagen ben ik sowieso niet alleen.

En nu ga ik mij nog even lekker verwennen met een uitgebreide douche. En dan trek ik lekker mijn warme pyjama aan en dan ga ik met een kop thee op de bank zitten om So You Think You Can Dance te kijken.

En ik probeer jullie vanaf nu op de hoogte te houden aangezien ik de komende weken wat meer tijd heb omdat de tentamens afgelopen zijn, er even geen deadlines zijn (behalve een presentatie morgen, maar daar heb ik alle vertrouwen in!) en ik geen halve werkweek meer aan reizen kwijt ben.

Geef een reactie

