Druk.

14 Nov

Vanochtend zat ik in mijn pa z’n busje. Naast al mijn kleding en boeken en andere troep. Om 07:50 vanochtend vertrokken we richting groningen om vervolgens fijn in de file te staan. Eindelijk kwamen we bij mijn kamer. Mijn kamer, dat klinkt nog heel vreemd aangezien hij ook helemaal niet van mij is en ik de kamer onderverhuur. Maar toch, de komende vier maanden is het mijn kamer. We hebben alles de trap op gesleept en nu staat alles rommelig in de kamer. Ik ben namelijk meteen daarna met de bus weer naar school gegaan. Ja, met de bus. Mijn fiets is hier nog niet omdat er geen slot op zit en liever hou ik mijn fiets voor mezelf. Dus ik zal vandaag nog even een slot kopen en dan laat ik mijn fiets hier wel naartoe brengen.

En nu zit ik hier op school, helemaal alleen. Wachtend. Half twee is mijn presentatie pas, maar ik wilde er zeker van zijn dat ik de materialen nog kon kopen. En nu ben ik dus veel te vroeg maar ik kan ook niet naar mijn kamer want de materialen kunnen niet mee in de bus. En ik ben ook nog zo stom geweest om geen lijm en schaar mee te nemen zodat ik eerst moet wachten op iemand die dat wel meeneemt. En dus heb ik nu helemaal niets te doen terwijl er genoeg te doen valt. De hele kamer moet worden schoongemaakt, alles moet op z’n plaats gezet worden. Daarna moet ik boodschappen doen, een vriend van het station halen en dan eten maken. Druk druk druk druk druk. Alleen niet nu, nee nu verveel ik me.

Geef een reactie

