Het leven is wel goed zo.

19 Nov

@weheartit

Ja. Ik ben een keer erg positief. Mijn leven is op dit moment oké en ik ben blij.

Ik woon dus nu sinds maandag in Groningen op een klein kamertje in Binnenstad-Noord. Ik kan mij hier prima redden, ik heb zelfs een eigen keukenblok zodat ik eindelijk eens kan leren koken. De wc en douche zijn zelfs schoon! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht aangezien de kamer erg vies was. Maandag en dinsdag ben ik eerst goed aan het schoonmaken geweest, en nu is het stofvrij en vieze-dingen-in-de-koelkast vrij. Dinsdag kwamen mijn broer en zijn vrouw samen met mijn kleine neefje langs om mijn verjaardag te vieren en ook mijn ouders en mijn andere broer kwamen nog even langs.

Ik voel mij hier al helemaal thuis ook al heb ik eigenlijk nog helemaal geen huisgenoten gezien. Ik heb zelfs gisteren mijn eerste feestje gegeven. Eerst was dat bij mij thuis nooit mogelijk, maar nu hoef ik geen rekening met mijn ouders en mijn broer te houden. Niet dat ik een losgeslagen puber opeens ben geworden hoor, maar ik vond het wel fijn om eindelijk ook eens een feestje te geven.

Morgen ga ik nog even lekker lui doen voordat maandag het nieuwe blok op school begint. Ik ga lekker veel thee drinken (wat ik sowieso al doe), borduren (jaja, ik ben lekker creatief bezig) en series kijken (o.a. Degrassi en Lost). Ik heb nu al zin in morgen.

2 Reacties to “Het leven is wel goed zo.”

  1. Lauradenkt 7 december 2011 bij 11:52 #

    Wat fijn zeg!

  2. Saskia 18 december 2011 bij 11:53 #

    Wat een fijn, positief blogje.

Geef een reactie

