Jaloers.

27 Dec

@weheartit.com

Ik geef het toe. Ik ben best vaak jaloers. En ik voelde mij vooral vandaag jaloers nadat ik las wat sommige mensen met kerst kregen. Ik vind het vreselijk om jaloers te zijn, maar ik zou ook zo graag allemaal dingen willen krijgen. Wij doen niet eens aan sinterklaas en kerst met cadeautjes (of cadeaus). Met onze verjaardag mogen we van onze ouders iets uitzoeken van max. €40,- en we krijgen van onze oma €20,-. En als mijn broers mijn verjaardag niet vergeten krijg ik ook nog iets kleins cadeau. And that’s it. Het hele jaar door verder niets.

En nou heb ik niets te klagen hoor. Ik krijg goed te eten, mijn ouders houden van me, ik ben redelijk gezond en ik krijg tenminste een verjaardagscadeau. Maar ik wil ook wel eens leuke, dure dingen krijgen.

En ik ben niet alleen jaloers op materialistische dingen. Ik ben niet moeders mooiste. En als ik dan van die meiden op straat zie die gewoon stralen ben ik ook jaloers. Zo wil ik ook zijn. En als ik gelukkige stelletjes zie ben ik ook jaloers. Ik wil ook een lief vriendje waar ik alles mee kan delen. Maar dat zit er nu blijkbaar ook nog niet in. Maar hopelijk kom ik ooit een leuke jongen tegen die ik kan vertrouwen en waar ik mijn leven mee wil delen.

3 Reacties to “Jaloers.”

  1. Renze 28 december 2011 bij 00:00 #

    Er is één positief ding aan jaloers zijn: je weet dat er nog iets te bereiken valt🙂

    • Jana 28 december 2011 bij 02:33 #

      Haha, daar heb je helemaal gelijk in! Het kan altijd beter, en dat kan alleen als je er zelf helemaal voor gaat.

  2. Lauradenkt 28 december 2011 bij 08:14 #

    Ik snap wel dat je dat lastig vindt, zeker omdat mensen om je heen het wel krijgen waarschijnlijk. Maar inderdaad, wat je zelf al zegt, het kan altijd beter🙂

Geef een reactie

