Segend nijjier.

31 Dec

@weheartit

Ik dacht ‘Laat mij het eens op z’n Fries doen’. Dus bij deze een segend nijjier gewenst. En folle lok en seine.

2011 was een vreemd jaar. Ik ben een aantal dierbaren verloren, maar ik heb ook gezien hoe een aantal dierbaren genezen zijn van ziektes. Mijn schoolresultaten waren slecht, maar ik ben uiteindelijk toch geslaagd voor mijn havo en ben met een hbo opleiding begonnen. Ook ben ik op kamers gaan wonen en heb ik geleerd voor mezelf te zorgen. Ik heb ook veel nieuwe muziek ontdekt en recepten uitgeprobeerd (niet altijd met succes). En ik ben heel blij met mijn nieuwe vrienden, al mis ik ook een paar oude vrienden.

In 2012 wil ik een nieuwe kamer vinden omdat ik voor maart weer uit deze kamer moet. Ik hoop ook mijn propedeuse te halen en een definitieve keuze te maken over mijn opleiding. Zal ik stoppen, zal ik verder, zal ik naar de universiteit, zal ik een deeltijd opleiding doen, zal ik een bedrijfje beginnen? Ook wil eindelijk een bijbaantje vinden. Maar ik wil vooral dat iedereen gezond en gelukkig is en dat ik en mijn familie niet meer hoeven te piekeren over dingen. En voor mezelf zou het ook prettig zijn als ik iets minder verlegen zou zijn.

2 Reacties to “Segend nijjier.”

  1. Lauradenkt 1 januari 2012 bij 10:29 #

    Jij ook een segend nijjier!

  2. Saskia 8 januari 2012 bij 09:11 #

    Heel veel geluk & gezondheid gewenst in 2012!

Geef een reactie

