Een gewone dag.

17 Jan

@weheart


Ik kreeg gister te horen dat ik kans maak op een vaste kamer in Groningen. En ik hoop zo dat ik binnenkort een kamer krijg omdat ik voor maart uit deze kamer moet zijn. En liever ga ik niet weer bij mijn ouders wonen. Ik hou van mijn ouders, dus dat is niet het probleem. Maar anders moet ik weer elke dag vier uren reizen en het is gewoon vreemd om dan alles niet meer voor jezelf te doen. En ik ben graag alleen, en dan zit ik weer thuis met de hele familie. Dit leventje wat ik nu heb bevalt mij wel en dus wil ik daar ook graag mee doorgaan.

Verder krijg ik het de komende drie weken vreselijk druk vanwege tentamens en projecten. Maar ik heb al een tentamen voor deze periode gehaald, dus daar was ik enorm blij mee. Alsnog ga ik dat tentamen de volgende periode herkansen, want echt tevreden met het cijfer ben ik niet. Maar ik heb het sowieso gehaald, en dat is natuurlijk mooi.

Hoe mijn dag er vandaag uitziet? Ik zal straks eerst even de afwas van gisteren (!) nog doen en dan ga ik nog even de stad in voor een aantal dingen. Dan ga ik even eten en dan ga ik nog even proberen twee hoofdstukken samen te vatten van een boek. En dan ga ik even naar school voor twee uren college. Niet een bijzondere dag dus. Maar ik vind het wel prima.

2 Reacties to “Een gewone dag.”

  1. Lauradenkt 17 januari 2012 bij 11:15 #

    Ik hoop dat je die kamer krijgt!

  2. Dina 17 januari 2012 bij 20:31 #

    Hoop dat je die kamer krijgt zeg! Ik moest ook een keer weer voor 2 weken bij mijn ouders wonen. Vond het niet zo geslaagd eerlijk gezegd omdat ik natuurlijk een eigen ritme had opgebouwd etc.

Geef een reactie

