Helaas.

28 Jan

Ik schreef laatst over het feit dat ik misschien kans maakte op een vaste kamer hier in Groningen. Jammer genoeg werd ik vanochtend gebeld met het bericht dat de kamer toch naar het andere meisje gaat. Ik baal hier behoorlijk van want ik moet voor maart echt weg uit deze kamer. En er zijn genoeg andere kamers, maar ik kan ze niet betalen. Ik zit ‘m nu behoorlijk te stressen want mijn leven is een klein beetje onstabiel op deze manier. Gelukkig heb ik een hele lieve klasgenoot die mij heeft toegezegd dat altijd bij haar mag slapen. Maar ik moet gewoon een nieuwe kamer vinden. Ik heb mijn eisen ook een beetje bijgesteld. Ik hoef geen eigen wastafel meer en het hoeft ook niet heel erg dicht meer bij mijn school te liggen. Maar alsnog is het lastig.

2 Reacties to “Helaas.”

  1. Lauradenkt 29 januari 2012 bij 13:10 #

    Dat is vervelend zeg. Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken om een kamer te vinden!

  2. Lyanne 2 februari 2012 bij 14:25 #

    Aaah wat jammer! Maar het gaat vast wel lukken joh. Soms duurt het gewoon wat langer.

Geef een reactie

