Gezocht: Vrije Tijd

22 Feb

@weheartitHet derde blok van mijn propedeuse is aangebroken. Ik heb echt heel erg veel zin in dit blok want ik ga eindelijk dingen leren die ik al erg lang wil gaan leren. Html, css, php, Photoshop en andere dingen die je nodig hebt om een professionele website te bouwen. Ik heb er zin in, maar veel docenten zeggen wel dat dit het blok is waar je de meeste tijd in moet gaan steken. En dat terwijl ik de vorige blokken al druk genoeg vond! Helaas heb ik de vorige periode ook een tentamen en een project niet gehaald. Je raadt het al, die moet ik natuurlijk dit blok gaan inhalen. Ondertussen ben ik ook nog steeds bezig met een zoektocht naar een kamer en een baantje. Komende maandag heb ik weer een kijkavond en de dinsdagochtend heb ik een sollicitatiegesprek bij een broodjeszaak.

Maar gelukkig heb ik komende week ook nog een klein beetje vrije tijd. En dan ga ik lekker helemaal niets doen. Het lijkt mij heerlijk om weer een keer gewoon met een boek (in mijn geval mijn lieve e-reader) en een kop thee op de bank te gaan zitten. Maar helaas kan dat niet elke dag dus moet ik er komende week maar even lekker van genieten voordat ik weer druk aan de studie ga.

Heeft iemand de laatste tijd nog een geweldig boek gelezen die ik ook moet lezen?

3 Reacties to “Gezocht: Vrije Tijd”

  1. Dina 23 februari 2012 bij 10:02 #

    Wat spannend zeg, volgende week dinsdag sollicitatie. Ik wens je alvast veel succes!

  2. josianne 23 februari 2012 bij 17:55 #

    Ik heb de laatste weken helaas alleen maar boeken met betrekking tot communicatie gelezen (je bent student of je bent het niet;) ) dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.. Succes met je sollicitatie!

  3. Lauradenkt 25 februari 2012 bij 10:37 #

    Misschien heb je hem al gelezen, maar extremely loud and incredibly close van Jonathan Safran Foer🙂

Geef een reactie

