Verwennen

29 Feb

Ik heb gisteren besloten om mezelf even lekker te gaan verwennen. En dat komt omdat ik het sollicitatiegesprek compleet heb laten mislukken en ik de kamer ook niet heb gekregen. En mijn mobiele telefoon ging steeds meer achteruit (wat wil je ook na vier jaar) en ik kwam erachter dat ik veel te veel geld uitgaf per maand aan beltegoed. En dus ging ik naar de telefoon en nam ik een dure telefoon met een abonnement weer mee terug. Dat had ik wel verdiend vond ik. En nu kan ik dus lekker hele dagen zitten omprutsen met mijn nieuwe telefoon. Heerlijk vind ik dat. En het is nog voordelig ook! Ik gaf eerst ongeveer 20 tot 30 euro per maand aan beltegoed uit, en nu betaal ik 30 euro per maand inclusief internet en gratis premium Spotify. En nu kan ik lekker modern gaan doen met apps en al die dingen en uren op ebay rond zoeken voor het perfecte hoesje. Dus ik ben weer helemaal blij. Alleen jammer dat ik over een maand dakloos ben en nog steeds geen werk heb.

2 Reacties to “Verwennen”

  1. josianne 1 maart 2012 bij 14:10 #

    Het begon heel zielig en toen werd het heel leuk (je telefoon) en toen werd het weer zieligšŸ˜¦ Het komt goed! Positief blijven denken!

    • Jana 1 maart 2012 bij 17:50 #

      Haha, ja. Uiteindelijk komt alles ook wel weer goed.

Geef een reactie

