Vrolijkheid!

6 Mrt

@weheartit

De mensen die mijn vorige berichten hebben gelezen kunnen nu vast al raden waarom dit bericht ‘Vrolijkheid’ heet. Ik heb namelijk een kamer! Vrijdag mag ik het contract gaan tekenen en dan krijg ik meteen de sleutel mee zodat ik meteen de kamer kan inrichten. Maar eerst mag ik natuurlijk lekker bij de Ikea gaan winkelen.

Ik heb nu eindelijk een kamer kunnen vinden omdat ik een makelaar de opdracht heb gegeven om een kamer voor mij te zoeken. De tijd ging snel en liever wil ik niet dakloos zijn, dus dan maar wat extra geld betalen voor een makelaar. Het is een klein en knus kamertje met een eigen wasbak, een groot raam en een enorme inbouwkast. Het is niet zo ver van mijn huidige kamer en het is maar vier kilometer fietsen naar mijn school. En vrijdag komt dus het leukste, inrichten! Helaas komt dan ook meteen het minst leukste, de eerste maand huur, de borg en de bemiddelingskosten betalen. Daar gaat mijn spaarrekening. Hier heb ik ook voor gespaard maar het is toch jammer om de rekening leeg te zien.

Volgende week komen er foto’s van mijn kamer, want ik ben gewoon zo blij dat ik het met iedereen wil delen.

4 Reacties to “Vrolijkheid!”

  1. Dina 6 maart 2012 bij 20:23 #

    Wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd met je kamer!

  2. josianne 6 maart 2012 bij 20:28 #

    Ooh leuk, gefeliciteerd!

  3. Marahschrijft 7 maart 2012 bij 10:10 #

    Gefeliciteerd!

  4. Lauradenkt 7 maart 2012 bij 16:39 #

    Oooh wat fijn voor je zeg, gefeliciteerd😀

Geef een reactie

