Anders.

7 Mrt


Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de felicitaties voor mijn vorige enorme blije bericht.

Vrijdag ga ik dus al verhuizen. Ik kwam er vandaag achter dat ik niet genoeg dozen had, dus heb ik besloten om de helft maar in vuilniszakken in te gaan pakken. Met een beetje creativiteit kom je nog wel ergens. Als mijn nieuwe kamer klaar is, wil ik mijn leven anders aanpakken. Ik weet nog niet precies hoe, maar ik wil voortaan kunnen zeggen dat ik de vorige dag echt iets nuttigs heb gedaan. Ik ga voortaan op vaste tijden slapen, met mijn schoolprojecten bezig, voor tentamens leren en ik wil ook gezonder gaan eten en misschien beginnen met sporten. Natuurlijk eet ik al wel redelijk gezond en ben ik al redelijk veel met school bezig, maar dat kan veel beter.

Nu ik niet meer naar mijn middelbare school toe moet fietsen, krijg ik totaal geen beweging meer. Vandaar dat ik mijn vader heb gevraagd of hij mijn fiets naar mijn nieuwe kamer wil brengen. Dan ga ik voortaan weer op de fiets naar college. Al wordt dat nog wel een uitdaging, want eigenlijk durf ik helemaal niet te fietsen in de drukke stad. Er zijn van die gekke kruispunten waar alle fietsers tegelijkertijd mogen en dan raak ik gewoon enorm in de war. Maar dat gaat vanzelf wennen.En slaap, daar heb ik zo nu en dan een gebrek aan. Ik heb op mijn nieuwe telefoon een app staan die mijn slaaptijden vastlegt en dat is verbazingwekkend weinig.

Dus, wat ga ik doen:
-Elke dag groente eten
-Elke dag 2 stukken fruit eten
-Alleen nog in het weekend chips eten
-Doordeweeks voor 23:00 op bed
-Elke dag met de fiets naar college, behalve als het echt vreselijk weer is
-Voor elke week een planning maken voor het schoolwerk

Op naar een beter leven =)

2 Reacties to “Anders.”

  1. josianne 9 maart 2012 bij 14:19 #

    Wat een goede voornemens! En over dat fietsen? Dat is echt iets waaraan je moet wennen: je wordt vanzelf brutaal😉

  2. Lauradenkt 12 maart 2012 bij 10:32 #

    Goed zeg, ik wens je er veel succes mee🙂

Geef een reactie

