Fietsen en in de koude kleren zitten.

12 Mrt

@pinterest.com

Jaja, vandaag was de dag dat ik voor het eerst naar college ging op de fiets. En wat een chaos. In Groningen fietst het heel anders dan op die rustige landweggetjes die ik eerst altijd moest berijden. Ik kom langs een gevaarlijke rotonde en twee levensgevaarlijke kruispunten waar alle fietsers van alle kanten tegelijkertijd mogen oversteken. En ik ging vandaag al door rood rijden want ik wist niet dat die stoplichten maar zo kort op groen stonden. Gelukkig hadden de auto’s nog geen groen licht. Maar dat was mij al een heel avontuurtje. Ik hoop dat dit snel gaat wennen.

En helaas heeft de makelaar er niet voor gezorgd dat mijn kachel op mijn kamer het doet. Er was mij toegezegd dat ze dat voor mij zouden gaan regelen, maar vanochtend kreeg ik een mailtje met het telefoonnummer van de klusjesman met de mededeling dat ik het zelf maar moest gaan regelen. Ik heb een gruwelijke hekel aan bellen, maar ik probeerde het toch omdat ik graag een werkende kachel wil hebben. Helaas nam de beste man niet op en tot mijn grote vreugd kwam ik erachter dat hij whatsapp had. Dus ik ging hem maar een berichtje sturen en gelukkig reageerde hij snel. Helaas kan hij niet snel komen. Pas morgenavond komt hij langs om te kijken. Maar wie zegt dat kijken hetzelfde is als repareren?

2 Reacties to “Fietsen en in de koude kleren zitten.”

  1. Marahschrijft 12 maart 2012 bij 17:16 #

    Succes met je kachel! Gelukkig is het geen -10 meer buiten🙂

    • Jana 12 maart 2012 bij 20:52 #

      Ja, zo zat ik inderdaad ook al te denken. Maar alsnog is het hier behoorlijk koud, ik heb de zon de hele middag niet meer gezien. Maar ik zit nu lekker met een dekentje over thee te drinken.

Geef een reactie

