Beslissingen.

15 Mei

@weheartit

Inmiddels ben ik bezig met de laatste periode van mijn eerste jaar. Maar ik heb het gevoel dat ik hier toch niet helemaal op mijn plek ben. Ik heb daarom ook de beslissing gemaakt om in september een nieuwe studie te beginnen. Ik maak deze periode van deze opleiding nog wel af, want het is zeker weten interessant. Maar het mag dan wel interessant zijn, ik zie mezelf dit niet over tien jaar nog steeds doen. Ik hou niet van beslissingen nemen. Ik ben bang dat ik over een jaar er spijt van krijg. Maar als ik nu gewoon doorga met deze opleiding kan ik daar ook spijt van krijgen. Maar uiteindelijk moet er toch een keuze worden gemaakt. Gelukkig blijf ik vrolijk in Groningen studeren. Ik woon nu al iets meer dan een half jaar in Groningen en ik heb daar gelukkig geen seconde spijt van gehad.

Eén reactie to “Beslissingen.”

  1. Eline Du Mongh 19 juni 2012 bij 16:25 #

    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, en dan komt alles goed. Het is 1 van de lessen die ik ook zou moeten leren, want ik heb soms net het zelfde probleem als jij. Alleen kan ik nog geen keuze’s maken.

    Groetjes

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

Geef een reactie

