Vrijheid, blijheid.

23 Jun

@weheartit.comJawel, ik heb vakantie. Eindelijk ben ik klaar met het eerste jaar en in september maak ik een nieuw begin met een nieuwe studie. Ik heb er nu al zin in, maar eerst lekker genieten van mijn vrije tijd.

Wat ik zoal ga doen? Eigenlijk niets. Ik ga niet op vakantie. ‘Huh, wat? Je gaat niet op vakantie?’ Ja, ik ga niet op vakantie. Vroeger ging ik altijd met mijn ouders naar een camping in Nederland of naar een huisje in Duitsland. Maar ik vind op vakantie gaan eigenlijk niet eens leuk. Plus het feit dat ik er geen geld voor heb. Maar dat geld zou ik dan aan andere dingen gaan besteden zoals boeken en kleding. Ik vind het fijn om nu eindelijk tijd voor mezelf te hebben en dat doe ik het liefste gewoon thuis. Lekker in mijn eigen bed op mijn heerlijke matras. Heerlijk vind ik dat. Ik kruip lekker op de bank of op het balkon met goed boek en een kop thee. Het klinkt allemaal een beetje lui, maar ik heb vorige week ook nieuwe skeelers gekocht en ik skeeler elke dag tussen de 5 en 10 kilometer. En ik fiets veel, dus zo lui ben ik nou ook weer niet. Maar het liefste kruip ik gewoon lekker in een hoekje en doe ik helemaal niets. Het ultieme vakantiegevoel =)

2 Reacties to “Vrijheid, blijheid.”

  1. lauradenkt 25 juni 2012 bij 09:05 #

    Ik wil ook vakantieeeeeeeee *jaloers*

    • Jana 25 juni 2012 bij 16:09 #

      Haha. Wees vooral jaloers😉 Wanneer heb jij dan vakantie?

Geef een reactie

