Terug van ‘vakantie’.

9 Sep


Jawel, ik moet er nu echt aan geloven. Mijn vakantie is voorbij. Afgelopen week ben ik naar Schiermonnikoog geweest voor het introductiekamp van mijn nieuwe opleiding. Het was enorm leuk en ik heb nu al zin in de komende jaren. Na alles wat ik in die week heb meegemaakt voel ik mij echt gelukkig en op mijn plaats. Dinsdag heb ik mijn eerste college. Vorig jaar had ik ook veel colleges, maar dinsdag heb ik voor het eerst een hoorcollege samen met nog 5 andere klassen. Met minstens 150 man naar één docent zitten staren en van die rijen met klapstoeltjes en klaptafeltjes. Dat was ook altijd mijn beeld bij een college, maar dat had ik vorig jaar nooit. Ga ik mij nu dan eindelijk echt student voelen?

In mijn vakantie ben ik vooral bezig geweest met het verven van mijn kamer, oppassen op kleine kinderen uit de buurt (superleuk!!!) en heel veel chillen. Dat ga ik wel missen, maar ik wil mijn ritme van het naar school toe gaan ook wel weer terug. In deze vakantie ben ik wel veel gezonder geworden. Ik ben begonnen met skeeleren, nog meer fietsen, gezond eten en ik drink geen frisdrank meer. Ik hoop dat zo vol te houden, maar het moet straks echt wennen om geen energydrink meer te drinken. Maar als ik ga bedenken hoe ongezond dat wel niet is, dan heb ik er meteen al geen trek meer in!

Op dit moment ben ik nog even lekker bij mijn ouders, maar vanaf morgen moet ik toch echt weer afscheid nemen van mijn ouders. Voortaan kan ik ze alleen nog maar in het weekend zien. Dat moet wel even wennen aangezien ik bijna de hele vakantie hier ben geweest, maar ik ben nu al veel mensen tegengekomen op de opleiding waar ik gezellig mee kan gaan eten dus heel erg zal ik het niet gaan missen.

2 Reacties to “Terug van ‘vakantie’.”

  1. Saskia 10 september 2012 bij 09:41 #

    Dat zal zeker even wennen zijn! Succes.

  2. lauradenkt 11 september 2012 bij 08:13 #

    Komt vast goed🙂

Geef een reactie

