Vierjarendagboek

24 Dec

4jarendb
Een wat? Een vierjarendagboek! Dat is een dagboek waarin je elke dag een klein stukje schrijft. En dit doe je vier jaar lang. Op deze manier kun je heel leuk terugzien wat je op die datum vorig jaar hebt gedaan. Ik zag een aantal vijfjarendagboeken op internet te koop. Maar het leek mij een leuk idee om deze gewoon zelf te gaan maken. Heb ik stiekem ook nog iets leuks te doen deze vakantie aangezien ik vooral veel aan het studeren ben.

Voor mijn nieuwe dagboekje heb ik een notitieboekje gekocht op Writersplaza.nl. Deze had 200 pagina’s en dus 400 bladzijdes. Genoeg voor alle 365 dagen van het jaar. Vervolgens plak ik aan elke bovenkant van elke pagina een breed stukje washi tape voor de datum. En daarna plak ik dunne stukjes washi tape op de rest van de pagina (gekocht op http://www.opschrijfboekjes.nl/) voor de jaren. Op dit moment heb ik alleen nog maar de maand januari gedaan. Maar gelukkig zijn er nog twee weken over voordat ik weer in de collegezaal moet zitten.

Ik heb trouwens nu ook Instagram. Ik vond het stiekem toch wel erg leuk. Of ik er veel gebruik van zal maken weet ik nog niet, maar volg mij! Mijn naam is notimeforteaorlemonade. Verrassend ;D

Fijne feestdagen!

Eén reactie to “Vierjarendagboek”

  1. lauradenkt 30 december 2012 bij 16:29 #

    Dat is een leuk idee, zo’n boekje🙂

Geef een reactie

